fbpx
Безкоштовна доставка при замовленні від 700 грн
 

Український бренд шкарпеток: Ми працюємо для вашого комфорту

Український бренд шкарпеток: Ми працюємо для вашого комфорту

ТОВ «Легпром-Альянс» (ТМ «Ярунь», «Київська шкарпетка» та «Термотрекінг») є керівною компанією та спеціалізується на створені «бізнесу під ключ» у сфері виробництва шкарпеткових виробів. Прикладом такої діяльності є реалізація проектів «Київська шкарпеткова фабрика» та “Київлегпром”, операторів напрямку «приватно-державного партнерства у воєнно-промисловому комплексі» та постачальників Міністерства Оборони України.

На підставі чинних вимог щодо експлуатаційних параметрів, – розроблені ТУ «Шкарпетки» для МОУ- модель шкарпеток воєнного та спортивного зразка для Міністерства молоді та спорту. 

Місія ТМ “Ярунь”

Сприяти та брати участь в індустріалізації економіки  та соціальному зростанню суспільства України. Виробляти та реалізувати продукцію для повсякденного вжитку споживачем  під торговою маркою «Ярунь».

Мета ТМ “Ярунь”

Виробити для споживача «продукт» для задоволення життєвих потреб у функціональності  та комфорті.

Корпоративні постулати ТМ “Ярунь”

  • Виробляємо та реалізуємо шкарпеткові вироби  під торговою маркою «Ярунь». При виробництві продукції використовуємо передові технології, сировину та матеріали, котрі є нешкідливими для навколишнього середовища.
  • Забезпечуємо якісне, сучасне та своєчасне обслуговування під час продажу продукції.
  • Перетворюємо компанію в сучасну та публічну бізнес-структуру.
  • Створюємо внутрішній дух колективу та передаємо його через продукцію кінцевому споживачеві.
  • Змінюємо форму діяльності, але не зміст закладений засновниками.
  • Прагнемо лідерства в галузі з оптимальною організаційною структурою управління.
  • Досягаємо для споживача оптимального співвідношення між ціною, якістю та надійністю.
  • Пропонуємо конкурентні переваги в продукції. 
  • Даємо можливість покупцю через «продукт» досягнути задоволення та відчути комфорт.
  • Виробляємо продукцію насамперед для членів суспільства, а потім – для прибутку.
  • Ведемо відкриту, прозору лінію поведінки із зовнішнім споживачем.
  • Продукуємо у зовнішнє середовище постулати та стандарти торгової марки «Ярунь».